رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ژوزه مورینیو و شاگردانش به دنبال آن هستند تا با کسب سه امتیاز بازی شنبه شبشان، صدرنشینی مقتدرانه شان را ادامه دهند

 
Mix Osasuna vs Real Madrid
 
ترکیب احتمالی

اوساسونا

Fernandez
Raitala, Roversio, Flano, Damia
Punal, Nekounam
Cejudo, Garcia, Lamah
Nino
رئال مادرید

Casillas
Arbeloa, Varane, Ramos, Marcelo
Khedira, Alonso
Ozil, Kaka, Ronaldo
Benzema

- مارک برترا درجریان این بازی روی نیمکت ذخیره ها خواهد نشست. کیکه سولا و مسعود شجاعی همچنان مصدومند ولی جواد نکونام بعد از پشت سرگذاشتن یک جلسه محرومیت از حضور در ترکیب اوساسونا، آماده بازگشت به ترکیب تیمش است.
 

 رئال دراین بازی خوسه کایخون (مصدومیت از ناحیه قوزک پا)، ریکاردو کاروالیو و لاسانا دیارارا به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت ولی آنخل دی ماریا که از ماه فوریه  تاکنون از میادین ورزشی به دور بود، دراین بازی قادر به همراهی رئال خواهد بود.

 
مسعوت اوزیل و ژوزه مورینیو هم دوران محرومیتشان را سپری کرده اند. آنها بعد از اخراج در دیدار با ویارئال، در بازی با رئال سوسیداد غایب بودند و دراین بازی مورینیو روی نیمکت قرار خواهد گرفت و اوزیل هم آماده حضور در ترکیب رئال است.
 رافائل واران هم در غیاب په په که دومین جلسه محرومیتش را پشت سر می گذارد، در قلب خط دفاع رئال به میدان خواهد رفت.

 خطرات کارت زرد در پامپلونا مشهود است . مورینیو محرومیتش را پشت سر گذاشته اما در مرحله سخت لیگ ، راموس ، ژابی و کریستیانو را در خطر می بیند چرا که فقط یک مرحله تا پنج کارته شدن فاصله دارند و اگر شنبه برابر اوساسونا کارت بگیرند ، بازی در برنابئو با والنسیا را از دست می دهند . پس از آن نیز رئال باید به زمین های اتلتیکو ، اسپورتینگ و بارسلونا برود .

کریستیانو فقط چهار کارت زرد در لالیگا گرفته است . آخرین کارت زرد او در روز 28 ژانویه توسط ایتورالده برابر ساراگوسا بود و از همین رو رونالدو سعی می کند تا جایی که می تواند خطا نکند . از آن زمان به بعد فقط 8 خطا انجام داده است .
راموس دور دومش است که در آستانه پنج کارته شدن است. دفعه قبل بازی با ساراگوسا در برنابئو در هفته 21 را از دست داد . سپس سه هفته پیاپی برابر لوانته ، راسینگ و رایو کارت گرفت و در ال مادریگال نیز دو کارت زرد گرفت که کمیته یکی را بخشید .

ژابی نیز برای دومین بار در آستانه 5 کارته شدن است. دفعه قبل در هفته پانزدهم در ال مولینون بود که این اتفاق برای او رخ داد . از آن زمان برابر بارسا ، رایو ، ویارئال و سوسیه داد کارت گرفت .
این سه باید خیلی مواظب باشند . این سه در کنار کاسیاس ، بیشترین دقایق بازی را در تیم داشته اند . کوئنترائو هم چهار کارته است اما در رینو فیکس نخواهد بود . ایگواین و کاکا نیز دو کارت زرد تا محرومیت فاصله دارند



آیا می دانستید؟
  • اوساسونا که در رده ششم جدول قرار دارد، در شش بازی اخیرش شکست نخورده و به سه تساوی و سه شکست دست یافته. 
  • اوساسونادر رقابتهای این فصل تنها در دو دیدارخانگی شکست خورده که این شکستها مقابل اتلتیکومادرید و راسینگ سانتاندر بوده. 
  • اوساسونا و راسینگ بیشترین تساوی ها را در رقابتهای این فصل به دست آورده اند .این دو تیم در طول فصل به 13 تساوی دست یافته اند 
  • رئال مادرید در سه سفر اخیرش به زمین اوساسونا، دو بار شکست خورده و آخرین برد آنها در رینو د ناواررا، در ماه می سال 2008 به دست آمد. 
  • میانگین گل رئال در هر بازی 3.3 گل است که این بهترین آمار گلزنی در لالیگاست.   
  • کریس رونالدو (تصویر سمت راست) در جریان دیدار تیمش مقابل رئال سوسیداد که بابرد 1-5 رئال به پایان رسید دو گل به ثمر رساند و بازیکنی است که در سریع ترین زمان ممکن توانست به رکورد 100 گل برای رئال دست یابد و در 92 گلی که برای رئال برگزار کرده، 101 گل به ثمر رسانده. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 12 فروردين 1391برچسب:, ] [ 9:7 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید